czwartek, 26 kwietnia 2012

Wymianka

Witajcie!
Zaprezentuje wam owoce mojej wymianki z Agusią z bloga agusiowe-pole.blogspot.com. Wymiankę zorganizowała mgiełka rosy z bloga http://anielskietchnienia.blogspot.com/.
Na początek mgiełce rosy chciałabym podziękować za umożliwienie udziału w takiej cudnej pod każdym względem wymianki ale przede wszystkim za moją wymiankową pare :)
Agusi chcę podziękować nie tylko za wspaniałą paczuszkę, która wywarła na mnie ogromne wrażenie ale również za miłe rozmowy mailowe :)
Oto mój prezent (jedynie jedno zdjęcie spowodowane jest niedawnym rozpoczęciem używania programu picassa i pokochania kolaży)
Ja wysłałam pudełeczko decoupage, zawieszke babeczke, kwiatową broszkę i troszkę przydasi i słodkości.
Agusia wysłała mi moc przydasi i słodkości (niestety nie wszystkie słodkości doczekały obfotografowania :P) Dostałam też przepiękną kartkę i cudownie pachnące mydełko




Przepiękny sutasz (marzy mi sie że kiedyś będę umiała taki wykonać) i breloczek

I cudowne kolczyki.


Dziękuję bardzo za wymiankę i pozdrawiam gorąco!


3 komentarze:

Aneja pisze...

Mmmm^^

Laura pisze...

Hey! I just found your blog and I think it's pretty amazing, well structured and with a lot of inspiring posts:)
If you want we can follow each other, I would be very glad to have you as my new friend!:X

Noellena pisze...

moja siostra dostała identyczne mydełko, pachnie nieziemskoo ;)

Prześlij komentarz

Popularne posty

Printable by Type

Search This Blog