niedziela, 21 października 2012

Nic i jeszcze więcej


Standardowo nic przez weekend nie zrobiłam.
No nie tak do końca nic w końcu odpoczywałam troche
Nie mam żadnych nowych prac do ukazania- aparat odmawia mi posłuszeństwa -_-*
Wrzucam tu troche zdjęć jesieni - oby ta jesień za oknem wyglądała jak ta na zdjęciach
No i piosenka która ostatnimi czasy mnie męczy
MIŁEGO TYGODNIA!




+ Zapraszam was do zgłoszenia się do zimowej wymianki u spalonej artystki (banerek na pasku bocznym).
Z tego co wyczytałam w komentarzach pod wymianką wiele osób nie wie czy warto sie zgłosić.
WARTO!
Wymianki są super, poznaje sie troche bliżej inne blogerki no i to oczekiwanie na paczke!!!
Zgłaszajcie się wymianki są SUPERAŚNE :)
(zdjęcia znalezione w internecie)
   

4 komentarze:

Noellena pisze...

właśnie się zapisałam na tą wymiankę, myślę że fajnie się tak pobawić ;)

Noellena pisze...

+ zapraszam na moje rozdanie

Anna Helena pisze...

A ja przez Ciebie nabrałam ochotę na jakiś dyniowy przetwór :D

about . pisze...

inspirujące ♥

Prześlij komentarz

Popularne posty

Printable by Type

Search This Blog