czwartek, 25 października 2012

Podaj dalej

Witajcie!
Wydaje mi się że właśnie zapisałam się do podaj dalej u Wiewióry, w końcu zgłosiłam się jako jedna z trzech ale nieważne.
Postanowiłam że nie będę czekała na przesyłkę od wiewióry tylko od razu zorganizuje podaj dalej u siebie.

A oto zasady (skopiowane od wiewióry)

1 - Musisz posiadać własny blog
2 - Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, robiony ręcznie upominek, który wyślę w ciągu 365 dni - myślę że wyślę go razem z upominkiem z mojego candy
3 - Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom, na prezent od Ciebie. 
4 - Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie.

Mam jeszcze małe ale ważne pytanie (blogger usunął mi wyniki ankiety) Czy chcielibyście abym zorganizowała wymiankę?

Czekam na odpowiedzi buziaczki

lola's cupcake ^

11 komentarze:

Keroina pisze...

jeju jakie małe cuda, zakochałam się!

Ania. pisze...

Tak, zorganizuj ją! Wymianki są świetne ;)

Klaudia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Noellena pisze...

zorganizuj wymiankę, ja byłabym chętna :)

Artist pisze...

Zgłaszam się do podaj dalej, mogę jeszcze??

Mirabelka pisze...

Tak! W końcu ktoś się zgłosił :)

Artist pisze...

Heh, ja u siebie też już mam, możesz się zgłosić xD

Artist i Melcia pisze...

hej, a kiedy mogę się spodziewać przesyłki???

Gusia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mirabelka pisze...

wyślę w tym tygodniu razem z prezentem z candy :)

Nieznajoma Dziewczyna pisze...

Super brzmi. Też się zgłaszam. Jeżeli jeszcze można ;)

Prześlij komentarz

Popularne posty

Printable by Type

Search This Blog