piątek, 26 października 2012

Wymianka!!!ODWOŁANA

Witajcie moi mili!
A więc ponieważ pojawił się pewnie odzew dotyczący wymianki postanowiłam takową zorganizować.
Musi zgłosić się chociaż 5 osób.


A więc...
Wymianka polega na tym że pod tym postem piszecie komentarz z chęcią zabrania udziału i wykonujecie wszystkie wymagania które zaraz opisze. Gdy skończy się termin zgłoszeń powiem wam kto komu przygotowuje prezencik potem podam wam adres tej osoby i  w umówionym terminie wysyłacie im paczuszki. Proste? Jeżeli macie jakiekolwiek pytania to śmiało piszcie z chęcią odpowiem! :)

A więc:
1. Aby wziąć udział w wymiance zgłaszacie się pod tym postem, zostajecie publicznymi obserwatorami bloga i umieszczacie podlinkowany obrazek powyżej na pasku bocznym bloga.
2. Do wymianki zgłaszacie się do 4 listopada a pary wymiankowe podam dzień później.Paczuszki wysyłacie do 11 listopada.
3. Paczuszka musi zawierać przynajmniej (może być więcej) jeden ręcznie wykonany przedmiot. Może to być co chcecie- szkatułka, kolczyki, bransoletka jest jednak jeden warunek co do prac muszą być kolorowe! Dlaczego? Ponieważ jesień jest pełna wspaniałych kolorów a poza tym kolorowy upominek na pewno poprawi nam nastrój w chłodne dni. Poza tym w paczuszce musi być coś słodkiego albo może jakaś kawusia czy cuś . Ostatnią rzeczą z zawartości paczuszki muszą być przydasie. Podam wam adres bloga pary wymiankowej i musicie zorientować się co może jej się przydać, np. jak ktoś robi biżuterie to bigle czy cuś a jak decoupage to serwetki .

Raz jeszcze apeluje! Nie bójcie się brać udziału w  wymiankach, można bliżej poznać inne blogerki i przeżyć taką małą wielką przygode :) Chętnie odpowiem na wszystkie pytania dotyczące wymianki :)



Pozdrawiam Mirabelka.
ps. zapraszam jeszcze do mojego podaj dalej

17 komentarze:

Ania. pisze...

Czyli każdy każdemu wysyła prezent?

Mirabelka pisze...

Nie losuje ci JEDNĄ osobę dal której robisz prezent.

Ania. pisze...

Aaa. Czyli ja też bym od kogoś coś dostała, tak?

Mirabelka pisze...

Tak. PRzykładowo ty wysyłasz mi a ja tobie.

Ania. pisze...

Ok. ;) Zgłaszam się.

Mirabelka pisze...

SUPER SUPER SUPER

Noellena pisze...

ja bym chciała ale nie dam rady wtedy wysłać paczki..... musiałabym ok. 16 lub 17 wysłać, szkoda bo miałam straszną chęć na wymiankę...

Mirabelka pisze...

w sumie 5 mogłabyś juz wysłac przesyłke ale jak nie dasz rady to szkoda :(

Artist pisze...

1. Zgłaszam się, obrazek zaraz będzie, obserwuje

Mirabelka pisze...

superowo!

Olikasa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Stylowa Zuzia / S.Cookie pisze...

Muszę się zastanowić nad wymianką ;D
PS: A czy podasz nam adresy e-mail tych osób z którymi jesteśmy sparowani? Bo chciałabym gdybym brała udział jakoś dogadać się co do ilości wyrobów, rodzaju przydasi i typu słodyczy...
Wiesz o co chodzi, jakiś kontakt z tą osobą ;)

Ja się już tutaj rozgościłam, a Ciebie zapraszam do siebie, na nowy post;)
http://modelinowy-potworek.blogspot.com

Mirabelka pisze...

jasne że tak!
o to w sumie w wymiankach chodzi aby poznac blizej jakąś osobe dostajecie maile mozecie uzgodnic co dodacie dopaczuszek i etc.

Nieznajoma Dziewczyna pisze...

Brzmi interesująco. Pewnie że się zgłaszam. ;)
Bannerek już jest i obserwatorem tez już jestem. ;)
Mój adres bloga to secreetlifee.blogspot.com
A e-mail to: dziewczynanieznajoma@gmail.com

Nieznajoma Dziewczyna pisze...

Przepraszam, zły adres bloga: seecreetlifee.blogspot.com

Artist i Melcia pisze...

Hej, nie podałaś mi pary, co jest???

Mirabelka pisze...

napisałam w jednym z postów że wymianka odwołana za mało osób się zgłosiło

Prześlij komentarz

Popularne posty

Printable by Type

Search This Blog