środa, 20 marca 2013

Wspomnienie lata

Witam
Czemu ta zima wciąż trwa? Nie pamiętam żeby kiedykolwiek
na pierwszy dzień wiosny (jutro) leżało tyle śniegu !!!
WIOSNO PRZYBYWAJ

Kolczyki arbuzy są moim zakupem/pamiątką 
z wycieczki do Krakowa są dosyć duże, ale ponieważ
wykonano je ze styropianu praktycznie nie czuć ich na uchu.




Truskaweczki natomiast pierwotnie wisiały
na choince jako bombki u babci jednak tak się
w nich zakochałam że tuż po świętach zdjęłam z choinki 
dwie sztuki i  zmieniłam w kolczyki, również wykonane są ze 
styropianu tak więc są prawie niewyczuwalne na uchu.








9 komentarze:

Mariola Wichrowska pisze...

Lubię owocowe kolczyki :) Ja mam winogrona i wisienki :)
Są super ;)

Mam prośbę, zagłosujesz na mojego pieska?
Dżala nr 7
http://klubkotajasna8.blogspot.com/2013/03/gosujemy-konkurs-marzec-2013.html

AgulKa pisze...

Ale ładne kolczyki. : )

Modelindesign pisze...

ale świetne kolczyki! *.*

Julia Goleń pisze...

Piękne : *

Konfiturka pisze...

hahahaha mam takie same arbuzy - jestem krakowiankom :)

about . pisze...

ojej, mmyślałam, że twoja robota ; ) super są! <3

a-nets pisze...

i jeszcze bardziej chce się wiosny... :-)

Kazik z Mazur pisze...

te arbuzy są świetne :D

Everyday Smart pisze...

Rewelacyjne.
To fajnie ;) Duże i lekki kolczyki są bardzo fajne *.*
Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

Prześlij komentarz

Popularne posty

Printable by Type

Search This Blog